Hos Emilia

tjee bloggen! nu e ja hos emilia, jag sov här me lisa. igår va de the voice :) det blev inte så lyckat som jag trodde att de skulle bli :/ jag stog ensam i nån timme för, först gick jag frida cornelia verro P o Linnea L längre bort för jag höll på att svimma för jag fick ingen luft o de va så trångt o sen stack alla dom så skulle jag försöka komma t emilia jozeffa therese o sonia men jag kom inte fram för de va så mkt folk så jag fick stå me massa blatte killar som va runt 20 som stod o rökte o allt så ja fick ännu mindre luft o ja kom int där ifrån heller så allt sket sej :/ men annars va de en bra konsert :) efter den skulle vi till tåget men då missade vi första så vi fick vänta en halvtimme på nästa, o när de äntligen kom så va de nåt fel så de fick int upp dörrarna -.- suck! sen när vi kom fram t station så gick vi t lisa o hämta lite grejer o sen *äntligen* kom vi hem t emilia :) då satte vi på tv:n o satt o garvade åt tottaly spies på disney chanel XD sen somnade vi :) på morgonen gick vi upp o åt frukost, städade efter oss, fixade oss o nu sitter vi här :) vi ska snart träffa viktor o hans kompis :) nu måste jag gå!

pussohej


jag o lisa!<3


sötnos!


haha jag igår XD hade lite tråk ;P


lisa o emilia mina sötnosar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0