läs vendela!

gumman, vart ska ja börja? vi träffades i 6-års o blev vänner redan där, i 1 nån gång blev vi ''riktiga'' vänner i samma gäng o allt. de va nog i ettan nån gång som vi blev riktigt bra kompisar. ja älskar dej gumman och har alltid gjort de. jag vill verkligen inte att du ska lämna mej men imorrn händer de. gash va ja kommer sakna dej! ja gråter nu, det går inte att hindra, 8 år me dej tjejen o mer kommer de bli, fast på längre håll än innan. ja vet inte vad jag ska säga, jag känner mej tom inuti, att vi ska skiljas såhär, du är en av mina äldsta o bästa vänner, och den som jag absolut inte vill skiljas från, baby jag vet inte vad jag ska säga, jag hoppas bara att du läder det här o aldrig glömmer bort att jag älskar dej över allt o alla , bästa vän forever and ever!

           

    
vi kmr sakna dej gmn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0