brownie :D

hej bloggen! sry för att ja int har skrivit på ett tag :S ja vet att ja ALLTID säger att ja ska försöka skärpa mej o ja har kommit på att de faktiskt int e nån ide att ja säger så för de funkar int ;-) ja har färgat håret :D brunare.... nästan svart :O de va int meningen, visste int att de skulle bli så mörkt men de kmr bli ljusare efter några dagar :-) min syrra har träffat en kille (oooohhh) ;-) han heter Ryan o verkar jätte gullig :-) idag va ja me julia, hon hade sov över hos mej så vi gick t stinsen o träffade massa polare. de va kul :-) just nu sitter jag bara o e inne på datorn o så, int så kul men d funkar ;P nu ska ja nog gå o kolla på nån film elr nåt :-) puss o hej!

Före (man ser int så bra men ändå)
 

Efter (vet att den int e fin på nåt sätt o e osminkad o allt men titta på håret!)


kisses johanna

Kommentarer
Postat av: Mikkssxblogg.se

länka mig så länkar jag din söta blogg ? (:

2009-07-16 @ 17:46:38
URL: http://mikkssx.blogg.se/
Postat av: Vicky

tänkte väl det, haha igår så kollade jag fett mycket på ditt hår för jag kunde inte se vad det var som var skillnaden, men då var det väl det ;)<33

2009-07-28 @ 14:26:46
URL: http://vickybergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0